سامانه آنلاین ارائه خدمات ثبت شرکت‌ها

مراحل اخذ پروانه بهره‌برداری در سال ۱۴۰۳ (چهار مرحله)

مدارک لازم برای اخذ پروانه بهره‌برداری
امتیاز

بعد از تأسیس واحد صنعتی و قبل از اینکه محصول موردنظر خود را تولید و روانه بازار کنید، می‌بایست اقدام به گرفتن پروانه بهره‌برداری کنید. پروانه بهره‌برداری مجوزی است که پیش از آغاز فعالیت به واحدهای صنعتی ثبت‌شده داده می­شود. توجه داشته باشید که برای دریافت پروانه بهره‌برداری می­بایست واحد موردنظر تأسیس‌شده باشد، یعنی کلیه امور لازم اعم از نصب ماشین‌آلات خط تولید، استخدام نیروی انسانی و تولید آزمایشی صورت گرفته باشند. اما چنانچه فقط بخشی از واحد آماده بهره‌برداری، باشد می­توان برای بخش آماده پروانه بهره‌برداری، اخذ کرد. این مرحله به این معنی است که کارخانه باید آماده‌به‌کار باشد و در حالتی قرارگرفته باشد که از روز بعد از دریافت گواهی بتواند کار خود را شروع کند و به تولید آزمایشی رسیده باشد. منظور از تولید آزمایشی، تولید انبوه محصول موردنظر در یک دوره زمانی محدود و معین است.

آنچه می‌خوانید....

مراحل اخذ پروانه بهره‌برداری در مؤسسه کوروش (چهار مرحله)

مراحل اخذ پروانه بهره‌برداری در موسسه کوروش، به‌صورت زیر است. با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن، مراحل اخذ پروانه بهره‌برداری را به کارشناسان حقوقی موسسه کوروش بسپارید

مرحله اول
برای اخذ جواز تأسیس، متقاضی می­‌بایست پس از پر کردن اطلاعات مشخص شده در فرم زیر، بر روی دکمه “ارسال درخواست” کلیک کند.

مرحله دوم
در این مرحله، کارشناسان ثبت کوروش برای ارائه مشاوره، فوراً با شما تماس خواهند گرفت (قابل‌ذکر است که متقاضیان می‌توانند قبل از پر کردن فرم در مرحله یکم، با مؤسسه کوروش تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند).

مرحله سوم
در این مرحله، با توجه به اطلاعات و مدارکی که در مرحله ۲ از متقاضی دریافت گردید، کارشناسان موسسه کوروش مراحل اخذ پروانه بهره‌برداری را انجام می­‌دهند.

 

پایان مقاله

خواندن مقالات زیر توصیه می‌شود….

دریافت مشاوره رایگان

9 الی 21 | حتی روزهای تعطیل

تماس مستقیم با مشاوران

خانم صادقی

خانم طاهری

سبد خرید

تخفیف 20 درصدی کلیه خدمات تا اول مهر

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه