سامانه آنلاین ارائه خدمات ثبت شرکت‌ها

هزینه “تغییر اعضای هیئت‌مدیره” شرکت با مسئولیت محدود (سال ۱۴۰۳)

هزینه ثبت تغییرات هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود
امتیاز

قانون خاصی برای تعیین زمان برای دوره مدیریت اعضای شرکت با مسئولیت محدود (رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل) وجود ندارد (همانند عدم الزام به داشتن بازرس اصلی و علی‌البدل در این نوع شرکت). به‌عبارت‌دیگر دوره مدیریت افراد در شرکت با مسئولیت محدود می‌تواند مدت‌دار یا فاقد زمان مشخص باشد. بنابراین اعضا و شرکای شرکت بامسئولیت محدود در “مجمع عمومی عادی سالیانه” یا “مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده” می‌توانند برای تغییر یا تمدید هیئت‌مدیره اقدام کنند. تشکیل جلسه رسمی با حضور اعضای شرکت و ثبت صورت‌جلسه در این زمینه ضرورت دارد. هزینه تغییر هیئت‌مدیره شرکت

هزینه "تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره" شرکت با مسئولیت محدود در موسسه کوروش

یکی از خدمات موسسه ثبت کوروش،‌ ثبت تغییرات شرکت است. شما می‌توانید با صرف کمترین زمان و هزینه، ثبت “تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره” شرکت خودتان را به کارشناسان ثبت کوروش بسپارید. در جدول زیر، هزینه انواع تغییرات شرکت آمده است.

هزینه ثبت انواع تغییرات شرکت‌ها در مؤسسه کوروش
عنوان تغییرهزینه
انتقال سهام یا سهم الشرکه۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان
افزایش یا کاهش سرمایه۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان
تغییر یا تمدید مدیران یا بازرسان۲,۶۸۰,۰۰۰ تومان
تغییر آدرس۲,۵۸۰,۰۰۰ تومان
تغییر نام شرکت یا موسسه۲,۵۸۰,۰۰۰ تومان
تغییر یا الحاق موضوع

۲۵۸۰,۰۰۰ تومان

تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص

۵,۸۸۰,۰۰۰ تومان

مراحل "تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره" شرکت با مسئولیت محدود در مؤسسه کوروش (۶ مرحله)

مراحل شش‌گانه “تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره ” در مؤسسه کوروش، به‌صورت زیر است. با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن، تغییرات شرکت موردنظرتان را به کارشناسان حقوقی مؤسسه کوروش بسپارید.

مراحل تغییر هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود

مرحله اول
برای تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره شرکت، متقاضی می­‌بایست در قدم اول، با کارشناسان ثبت کوروش تماس بگیرد.

خانم صادقی

خانم صادقی

کارشناس حقوقی
ثبت شرکت/تغییرات شرکت/پلمب دفاتر

مرحله دوم
در این مرحله، متقاضی از مشاوره رایگان کارشناسان ثبت کوروش استفاده کرده و سپس، فرم عقد قرارداد تغییر یا تمدید هیئت مدیره، برای متقاضی فرستاده می‌شود.

مرحله سوم مراحل افزایش سرمایه شرکت سهامی خاص
در این مرحله، با توجه به اطلاعاتی که در مرحله ۲ از متقاضی دریافت گردید، صورت‌جلسات لازم توسط کارشناسان ثبت کوروش تنظیم می‌­گردد.

مرحله چهارم

در این مرحله، صورت‌جلسات تنظیم‌شده در مرحله سوم، جهت امضا، برای متقاضی فرستاده می‌شود.

مرحله پنجم
در این مرحله، صورت‌جلسات تنظیم‌شده، در سامانه ثبت می­‌گردد. سپس اصل صورت‌جلسات امضاشده در پاکت پستی قرارگرفته و برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال می­شود.

مرحله ششم
آخرین مرحله تغییر یا تمدید اعضای هیئت‌مدیره، انتشار آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی است. پس از فرستادن مدارک موردنیاز به اداره ثبت شرکت‌ها، باید منتظر تائید آن‌ها بود. کارشناسان این اداره تمام مدارک ارسالی را با دقت بررسی کرده، پس از تطبیق دادن آن‌ها با قوانین و در صورت نبود کاستی یا اشکال، اجازه انتشار آگهی تغییرات شرکت صادر می‌شود.

پایان مقاله

هزینه تغییر هیئت‌مدیره شرکت

هزینه تغییر هیئت‌مدیره شرکت

دریافت مشاوره رایگان

9 الی 21 | حتی روزهای تعطیل

تماس مستقیم با مشاوران

خانم صادقی

خانم طاهری

سبد خرید

تخفیف 20 درصدی کلیه خدمات تا اول مهر

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه