سامانه آنلاین ارائه خدمات ثبت شرکت‌ها

مراحل انحلال شرکت با مسئولیت محدود در سال ۱۴۰۳ (شش مرحله)

مراحل انحلال شرکت با مسئولیت محدود
۵/۵ امتیاز

مراحل انحلال شرکت با مسئولیت محدود در مؤسسه کوروش (۶ مرحله)

مراحل شش‌گانه انحلال شرکت با مسئولیت محدود، در مؤسسه کوروش، به‌صورت زیر است. با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن، مراحل انحلال شرکت موردنظرتان را به کارشناسان حقوقی مؤسسه کوروش بسپارید.

انحلال شرکت با مسئولیت محدود

مرحله اول
در مرحله اول، مجمع عمومی فوق‌العاده تشکیل‌شده و تصمیم به منحل شدن شرکت گرفته می‌شود. همچنین مدیر تصفیه نیز تعیین می‌گردد. با انتخاب مدیر تصفیه، وظایف دیگر اعضای مجمع و هیئت‌مدیره پایان می‌یابد. سپس مدیر تصویه برای انحلال شرکت با مسئولیت محدود، می­‌بایست پس از پر کردن اطلاعات مشخص شده در فرم زیر، بر روی دکمه “ارسال درخواست” کلیک کند.

مرحله دوم
در این مرحله، کارشناسان ثبت کوروش برای ارائه مشاوره، فوراً با شما تماس خواهند گرفت (قابل‌ذکر است که متقاضیان می‌توانند قبل از پر کردن فرم در مرحله یکم، با مؤسسه کوروش تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند).

مرحله سوم مراحل افزایش سرمایه شرکت سهامی خاص
در این مرحله، اطلاعات لازم از متقاضی گرفته‌شده تا صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده توسط کارشناسان مؤسسه کوروش تنظیم شود. سپس صورت‌جلسه، جهت امضا (باید به امضای تمامی شرکا برسد) برای مدیر تصفیه فرستاده می‌­شود.

مرحله چهارم
در این مرحله، کارشناسان موسسه کوروش، اطلاعات موردنیاز و همچنین صورت‌جلسه تنظیم‌شده را در سامانه اداره کل ثبت شرکت‌ها بارگذاری کرده و ثبت انحلال شرکت را تکمیل می‌کنند.

مرحله پنجم
بعد از ثبت انحلال شرکت با مسئولیت محدود، باید اصل صورت‌جلسه امضاشده، در پاکت مخصوص پستی به اداره کل ثبت شرکت‌ها ارسال شود.

مرحله ششم
 انتشار آگهی انحلال شرکت در روزنامه رسمی، آخرین گام انحلال شرکت با مسئولیت محدود در کشور است.

مدت‌زمان انحلال شرکت با مسئولیت محدود
طی کردن تمام مراحل انحلال شرکت با مسئولیت محدود در ایران، حدود ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان می‌برد. اگر مراحل انحلال شرکت گام‌به‌گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که انحلال شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. پس از فرستادن مدارک موردنیاز برای انحلال شرکت با مسئولیت محدود به اداره ثبت شرکت‌ها، باید منتظر تائید آن‌ها بود. کارشناسان این اداره تمام مدارک ارسالی را با دقت بررسی می‌نمایند و پس از تطبیق دادن آن‌ها با قوانین و در صورت نبود کاستی اجازه انتشار آگهی انحلال شرکت صادر می‌شود.

پایان مقاله
دریافت مشاوره رایگان

9 الی 21 | حتی روزهای تعطیل

تماس مستقیم با مشاوران

خانم صادقی

خانم طاهری

سبد خرید

تخفیف 20 درصدی کلیه خدمات تا اول مهر

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه